۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

چرا با شعار "الله اکبر" موافقم ؟

این مطلب در جواب لینکی در دنباله نوشته شده که در ابتدا قصد داشتم در نظرات بنویسم. از اینکه ویرایش نشده پوزش می طلبم.


کاملن مخالفم. یعنی وقتی که روی پشت بام شعار "الله اکبر" داده می شه، یک عده شعار ندین و بعد شما شعار خودتون رو بدن؟ من تا به حال تو چند محله سر پشت بام رفتم و شعار دادم. "الله اکبر"رو همه میگن، اما وقتی به شعار های دیگه میرسه بسته به شعارش بعضی ها همراهی نمی کنن. حتی اوایل "مرگ بر دیکتاتور" هم بعضی نمی گفتند. موارد زیادی دیدم که مثلن "خامنه ای قاتله ...." داده میشه و بعضی از شب بعد روی پشت بام نمی آیند.
پس اشتباه نکنید! همراهی اکثریت را داشته باشیم.

[/quote]در جهان شعار الله اکبر خیلی بار منفی داره[quote]
من که برای دنیا شعار نمی دهم. برای خودمان شعار می دهم. در ضمن این بار منفی از کجا آمده؟ مگر نه از ترورسیم و ...؟
دوستان! این ما هستیم که بار معنایی ایجاد می کنیم! من گرچه هیچ اعتقادات مذهبی ندارم، ولی با این شعار کاملن موافقم. "الله اکبر" هم سابقه دارد،هم پیام، هم معنای مثبت. میگوید "خدا بزرگتر است" از همه چیز و همه کس، وپیامی که دارد این است که همانطور که شاه را بردیم، شما را هم می بریم.

چرا جنبش سبز را به عده ای قلیل محدود کنیم؟ چرا کسانی فکر می کنند که مذهبی ها طرفدار احمدی نژادند؟ کسی که در اعتراضات شرکت کرده باشد می داند که مردم، با هر سلیقه و اعتقادی، و از هر قشر و طبقه ای در آن حضور دارند. و هم از این روست که معتقدم "[b]ما بیشماریم[/b]".



۱ نظر:

  1. درود بی‌ پایان به دریای بی‌ کران محبت شما.دوست نادیدهٔ عزیزم شرمنده دیر آمدم سر زدم اسباب کشی‌ از کشوری به کشوری کردن قیامت است.سخت گذشت ولی‌ خوب تمام شد.من هم با الله اکبر موافقم هر چند دین گریز و اسلام ستیز هستم.قرار نیست همبستگی‌ با شعاری خاص یا هدف اصلی‌ اعلام شود.قرار نیست روی پشت بامها انقلاب شود.آنجا فقط جای اعلام همبستگی‌ است و بس.
    راستی‌ ممنونم که از عکس آزادی من تعریف کردی.اره خیلی‌ قشنگه.من هم واسه همین سبز پوش جلوش عکس گرفتم.

    پاسخحذف